![]() |
Sukces w sprzedaży Jaki Klient jest najważniejszy – stały Klient Czytaj więcej |
![]() |
Negocjacje przełamujące Czytaj więcej |
![]() |
Wykład inauguracyjny Czytaj więcej |
![]() |
Zawody przyszłości Czytaj więcej |
![]() |
Life's changing Jak ja byłem w Twoim wieku, za naszych czasów, takie słowa słyszymy często i mówimy zbyt często. Ale świat się zmienia a młodsze pokolenie wchodzi w życie z impetem i swoim sposobem na ten świat. Media społecznościowe, wszechobecny fb, Internet jako źródło informacji i ciągły pośpiech a w nim trzy słowa faster, shorter, connected. Spójrzcie i zauważcie różnice gdyż jest wyraźna….. Czytaj więcej |
![]() |
Paradygmat, oczekiwania, mediacje i negocjacje. A może pozytywna komunikacja i relacje z klientem. Najnowszy wykład prezentował podejście w tych obszarach do spraw trudnych , złożonych zarówno w obszarze biznesu jak też życiu prywatnym. Oczekiwania stron ukazane w procesie mediacji oraz pierwsze pięć krokó w negocjowaniu opartym na zasadzie win - win to najważniejsze aspekty negocjacji przełamujących. W trakcie sporu pojawia się wiele zagadnień które druga strona winna " rozszyfrować" aby zrozumieć, przekształcić jeśli potrzeba lub dać szanse dalszej współpracy. Czytaj więcej |
![]() |
Sprzedawca szyty na miarę Rzecz o Klientach, paradygmacie i negocjacjach Model sprzedaży transformacyjnej, w którym sprzedawca wychodzi naprzeciw oczekiwaniom Klienta, kreuje jego potrzeby i pomaga w ich zaspokajaniu to obecnie najważniejszy trend w dziedzinie sprzedaży. Nowe kierunki rozwoju Handlowców oraz skuteczne modele prowadzenia rozmów handlowych – praktyczne wskazówki uznanych autorytetów to doskonała lekcja dla każdego handlowca, managera, lidera. Czytaj więcej |
![]() |
Jak skutecznie realizować proces negocjacji? Negocjacje biznesowe i mediacje to obszar, w którym spotykają się interesy dwóch stron, a niezależny arbiter jest gwarancją uczciwości, rzetelności i obiektywizmu podejmowanych działań. Negocjacje w obszarze zadłużenia to niekiedy jedyna droga wyjścia z impasu. Zawodowe negocjacje w obszarze handlowym to możliwie najlepszy efekt dla obu stron: strategia win-win. Negocjacje są sztuką, która wymaga profesjonalnego warsztatu, skutecznych technik komunikacji, kreatywnych rozwiązań. Czytaj więcej |
![]() |
Dlaczego warto prowadzić analizę wskaźnikową przedsiębiorstwa? Wskaźnik płynności natychmiastowej, obliczanie struktur kapitału, model analizy wskaźnikowej - są dziś konieczne w codziennym zarządzaniu przedsiębiorstwem; w sposób praktyczny wskazują obszary wymagające poprawy i optymalizacji. Znajomość reguł, które pozwalają wygrywać najlepszym pozwala na adaptację nowoczesnej wiedzy i skutecznych narzędzi w zarządzaniu firmą. Skuteczne działania z tym związane pozwolą zbudować mocne w podstawach i konkurencyjne przedsiębiorstwo. Czytaj więcej |
![]() |
Jak zbudować zaufanie pomiędzy Sprzedawcą a Klientem? Handel ulega stałej modyfikacji ze względu na oczekiwania Klientów, obowiązujący styl w modzie, zmiany pokoleniowe czy zmiany klimatyczne. Wśród kompetencji każdego nowoczesnego handlowca powinna znaleźć się nowoczesna wiedza oparta na sprawdzonych wzorcach wypracowanych przez najlepsze polskie i zagraniczne przedsiębiorstwa. Przewaga jest na wyciągniecie ręki, a Twoja skuteczność zależy od profesjonalizmu, zaangażowania i umiejętności. Czytaj więcej |
![]() |
Przedstawiamy Państwu kilka słow na temat negocjacji typu win win Czytaj więcej |